cms اختصاصی یا سیستم های عمومی

معایب cms های اختصاصی

cms اختصاصی چیست؟

یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی را می توان به یک خودروی دست‌ساز تشبیه کرد  که تعداد اندکی از آن تولید شده است. صاحب خودرو در هنگام تغییرات یا تعمیرات احتمالی با مشکلات متعددی مثل نبود قطعات روبرو خواهد شد. از طرف دیگر وجود اشکالات مختلف کارکردی و امنیتی نیز در این خودرو دور ازتصور نیست چون احتمال شناسایی اشکال‌ها و رفع آن‌ها کمتر است.

معایب این سیستم ها

معایب سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی را می توان به شکل زیر شرح داد:

اگر نگاهی به امکانات این سیستم ها کرده باشید متوجه خواهید شد که به مراتب امکانات کمتری نسبت به سیستم های بزگ دارند و البته که برای گرفتن همین امکانات اندک هزینه های زیادی باید کرد در صورتی که افزونه های زیادی هم ندارند.

اگر بخواهید تغییری ایجاد کنید یا سایت خود را توسعه بدید شما محدود خواهید شد چرا که این گونه cms ها دسترسی را محدود میکنند یا در برخی موارد اجازه دسترسی به سورس کدها را نمی دهند و این کار را در قبال دریافت وجه اضافه انجام می دهند.

از دیگر معایب میتوان به نداشتن ایمنی مناسب اشاره کرد چرا که تست های ایمن سازی که برای آنها انجام می گیرد به صورت گسترده نمی باشد همچنین معمولا نکاتی که برای سئو و رسپانسیو بودن سایت ها انجام می گیرد رعایت نمی شود و در آینده نیز برای به روز رسانی به مشکل بر خواهید خورد چرا که ناسازگاری با سیستم‌های جدید وجود دارد.

در شرایطی که CMSهای موجود پاسخگوی نیازهای طراحی سایت باشند، استفاده از سیستمی که بخشی از مزایای CMS را در اختیار شما قرار می‌دهد و در کنار آن معایب برنامه‌نویسی اختصاصی را نیز با خود به همراه دارد از نظر فنی و اقتصادی در اغلب موارد مقرون به صرفه نیست.

راه حل این مشکلات چیست؟

برآیند موارد ذکر شده به این معنی نیست که cms های بزرگ بهتر است و نه سیستم مدیریت محتوای اختصاصی را پیشنهاد میدهیم، هردو میتوانند انتخاب مناسبی برای شما باشند زیرا هنوز یک فاکتور دیگر در تصمیم گیری شما تاثیرگذار است و آن چیزی نیست جز نوع کسب و کار شما.

مشاوران ما با در نظر گرفتن تمامی این موارد و نیازهای شما بهترین راه را برای کسب وکار شما پیشنهاد خواهند داد.

نگاهی کلی به سئو

داشتن یک وب سایت متناسب با شغلتان بدون اینکه بتوانید در رتبه های بالای نتایج موتور های جستجو از جمله گوگل قرار بگیرید نمی تواند بازدهی لازم را داشته باشد، شما با  سئو می توانید برند خودتان را ایجاد کنید، چون اگر هنگام جستجو درمورد کارتان دیده شوید به برند و نامی آشنا در آن حوضه تبدیل می گردید.

سئو پیاده سازی روش هایی هوشمندانه است جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو که موجب افزایش بازدید واقعی شود.

انتخاب درست کلید واژه

کلید واژه ها اجازه می دهند تا موتورهای جستجو بیشتر در مورد محتوای پست ها و صفحات سایت شما بگویند، کلمات کلیدی کلمات یا عبارات مهمی هستند که افراد به جستجوی آن ها علاقمند هستند.

از سوی دیگر، توصیفات متن بسیار مهم هستند زیرا شما می توانید از آن ها برای جلب توجه کاربران استفاده کنید.

شاخه های سئو

از روش های بهینه سازی می توان به on page  وoff page  اشاره کرد که شاخه های اصلی سئومی باشند.

سئو درون صفحه چیست؟ (On Page SEO)

SEO on page

سئو درون صفحه با کنترل مستقيم کدها و محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … در ارتباط است؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود قرار می دهید مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌ سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين تسلط را روي آن داريد. هر تغييري که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو خارج از صفحه چیست؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش سئو درون صفحه که توسعه وب سايت با کنترل بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام روش هایی است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود؛ یعنی تمام چيزهايي که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند.

 SEO Off Page در وهله اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (لینک هایی که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند_ back link) متمرکز مي‌شود، سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌ سازي موتور جستجو از طریق الگوریتم های جستوجو مي‌پردازد.

هدف از انجام سئو

هدف سئو رساندن مخاطب واقعی به شما و بهبود کسب وکار و ایجاد برند شما می باشد تای وب با در نظر گرفتن تمام نکات کلیدی و استفاده از مهارت بالا در این زمینه همواره تلاش کرده تا شما را به بازار هدف برساند.

How to Design a Powerful Landing Page

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis, vix aperiri consequat an. Eius lorem tincidunt vix at, vel pertinax sensibus id, error epicurei mea et. Mea facilisis urbanitas moderatius id. Vis ei rationibus definiebas, eu qui purto zril laoreet. Ex error omnium interpretaris pro, alia illum ea vim.

Do not take life too seriously

We develop strategies, create content, build products, launch campaigns, design systems and then some — all to inspire the people our brands care about most.

Since our inception, we’ve produced cutting-edge creative for Fortune 500 companies like Viacom (Nickelodeon), Panasonic and Lennar with a portfolio spanning industries including tech, healthcare, financial, retail, residential, education and the nonprofit sector.